Майстерня з виготовлення рекламної продукції
0 0

Криза рекламі не перешкода

Криза рекламі не перешкода

Багато підприємців і керівники компаній в кризові часи не прагнуть вкладати свої оборотні кошти в зовнішню рекламу. Вони мотивують це тим, що зовнішня реклама є надзвичайно малоефективною, щоб на неї витрачати гроші, яких і так не надто багато.

Ми вважаємо таку позицію в корені помилковою. Якщо не витрачати грошей на рекламу, то їх стане тільки менше. І ось чому.

Адже грошей в кризу стає менше не тільки у підприємців, а й у їхніх клієнтів. Точніше навіть навпаки, грошей у підприємців стає менше, тому що стало менше грошей у їх клієнтів. І саме через це грошового дефіциту люди з меншою охотою здійснюють купівлю товарів і послуг.

Однак не слід забувати, що однією з функцій реклами є саме спонукання клієнта до дії - до покупки, до замовлення послуги тощо. Іншими словами, саме реклама змушує клієнтів передавати гроші вам, підприємцям, за надані послуги або придбані товари.

А значить, саме в кризу треба особливо пильну увагу приділити рекламі своєї компанії. Причому, необхідно зробити правильний вибір, який можна і потрібно порівняти з пострілом в саме яблучко. І таким вибором для вас повинна стати саме зовнішня реклама.

Чому саме зовнішня реклама?

Які вигоди зовнішня реклама має перед, наприклад, роздачею флаєрів, сувенірної продукції і рекламних проспектів в торгових центрах і в інших людних місцях?

1. Менші витрати. При виборі зовнішньої реклами ви платите один раз, а потім реклама просто працює на вас. У всіх інших випадках ви будете оплачувати окремо кожен новий день проведення рекламної акції, оплачуєте витратні матеріали і роботу найнятих людей.

2. Час візуальної фіксації на об'єкті реклами. Ми пропонуємо вам провести невеликий уявний експеримент. Припустимо, ви підходите до вашого улюбленого торгового центру. Що ви робите? Ви оглядаєте його фасад, фіксуючи погляд, в тому числі, і на вивісках, розміщених на фасаді. Ми впевнені, що ви запам'ятали без складності всі назви та логотипи компаній, що помістили свою рекламу на фасаді торгового центру.

Зовнішня вивіска

Тепер уявіть, що ви увійшли в торговий центр і на вході зустріли молоду людину або симпатичну дівчину, які роздають флаєри. Картина типова, однак, навряд чи ви згадайте, що саме рекламували промоутери.

А все тому, що час фіксації на флаєр і на зовнішню вивіску незрівнянно. Часто ви навіть не дивитесь на вручений вам флаєр, відразу жмакаючи його або автоматично засовуючи в кишеню. Зовнішню рекламу ви завжди розглядаєте. При деякому уявному зусиллі ви відновите в пам'яті зображення на всіх бігбордах, які вам постійно зустрічаються на шляху на роботу і з роботи. Одним з основних напрямків нашої діяльності є виготовлення вивісок в Києві.

3. Більше охоплення цільової аудиторії.

При здійсненні акту купівлі або вибору компанії, послугою якою скористаємося, ми часто орієнтуємося на ту інформацію, яку вивудити з своєї власної пам'яті. Це може бути свідомий процес, але, швидше за все, це буде підсвідомий вибір, орієнтований на тих зорових образах, які ми мимоволі фіксуємо на вивісках зовнішньої реклами.

Тому у зовнішньої реклами завжди більше охоплення цільової аудиторії, поступається тільки рекламі на радіо та телебаченні.

Грунтуючись на цих трьох доводах, ми стверджуємо, що криза рекламі не перешкода. Більш того, саме кризові часи є прекрасним приводом зайняти нові ніші і сегменти, розширити ареал своєї діяльності, в тому числі і за рахунок грамотно організованою і проведеною зовнішньою рекламою.