Майстерня по виготовленню логотипів, вивісок, інформаційних щитів
0 0

Металеві бейджики як завершальний штрих привабливого іміджу співробітників успішного банку

Якщо гроші люблять тишу, то клієнти банків люблять не тільки тишу, але ще і стильність і гармонію в образі банку, якому вони довіряють свої гроші. Успішні банки приділяють багато уваги своєму іміджу. Загальне оформлення банківського приміщення, обрані в корпоративній стилістиці меблі і, звичайно, дрес-код для своїх співробітників.

Про останній ми б хотіли поговорити з вами особливо.

Не секрет, що робота з грошима вимагає особливого довірчих відносини. Психологи вже довели, що довірчі відносини найпростіше встановлюються, якщо клієнт знає ім'я банківського операціоніста, з яким він спілкується. Тут просто спрацьовує нескладний асоціативний зв'язок: якщо я знаю ім'я співрозмовника, значить, я можу вважати його своїм знайомим, якщо я можу вважати його своїм знайомим, значить, я можу йому довіряти, якщо я можу йому довіряти, значить, я можу йому довірити власні гроші.

Отже, клієнт банку завжди повинен знати ім'я операціоніста, з яким він спілкується. І тут не треба нічого вигадувати. Давно вже існують бейджики, які повідомляють клієнту ім'я співробітника банку та його посаду. Винаходити велосипед не треба, просто треба зробити так, щоб він став краще.

Найбільш солідно виглядають металеві золотисті бейджики. Це ще один асоціативний місток для клієнта - золото, яке зберігається в банку, свідчить про його достаток і надійність.

І тут треба вирішити два важливих питання. Це спосіб нанесення інформації на бейдж, закріплені на магніт.

Щодо нанесення інформації на бейджик. Тут існують два основних способи. Це нанесення малюнка або напису безпосередньо на металеву основу бейджика, тому і їх кріплення - магніти.
На наш погляд, хоча і економити на дрібницях не варто, але і бездумне трата коштів для банку - це не найкращий маркетинговий хід. Тому замовляти одноразові (іменні) бейджи для операціоністів загального залу не варто. Досить буде бейджика з віконцем під змінне ім'я. А ось для залів, в яких обслуговуються VIP-клієнти необхідно замовляти тільки іменні бейджики. Якщо «віпи» помітять, що ви на них економите по дрібниці - це їх образить.

Тепер, про спосіб кріплення бейджика на уніформі співробітника банку. Ми вважаємо, що це повинен бути тільки металевий магніт. «Жабка», яка б зміцнювала бейджик до одягу, додасть самому елегантному зовнішньому вигляду елемент неохайності і, безумовно, «змаже» враження у клієнтів. Так, це буде означати, що, по крайній мірі, блузки і піджаки для співробітників доведеться шити на замовлення. Але якщо навіть супермаркети прагнуть уніфікувати під корпоративний стиль форму своїх співробітників, то що вже тут говорити про таку солідну фінансову установу, як банк!

Це не дуже накладна, але дуже суттєва функція для створення позитивного іміджу вашого банку! Ми пропонуємо вам виготовлення бейджів як зі змінною так і з постійною інформацією.