Майстерня з виготовлення рекламної продукції
0 0

Правила ефективної реклами на асфальті

Правила ефективної реклами на асфальті

Так уже повелося, що ми охочіше дивимося собі під ноги, ніж в небо. І, відповідно, рекламний напис, нанесена на асфальт, нам швидше кинеться в очі, ніж напис на рекламній розтяжці або банері. Однак щоб реклама на асфальті виявилася по-справжньому ефективною необхідно дотримуватися деяких простих правил:

Трафарети необхідно замовляти досить великого розміру, щоб напис легко читався.

Не використовуйте при нанесенні рекламного напису темні фарби, які легко зливаються з кольором асфальту. Крім білої фарби можна використовувати фарби з т.зв. «Отруйного спектра», вони також будуть добре видно на асфальті. Крім того, можна використовувати світлі люмінесцентні фарби, які будуть відбивати світло і, отже, буде видно в темний час доби.

Не забувайте очищати рекламний напис від бруду, через яку напис стає нечитаною. Взимку рекламний напис бажано регулярно очищати від снігу і льоду.

По можливості регулярно оновлюйте рекламний напис, оскільки він стирається від ніг перехожих і атмосферних опадів.

Для того щоб оновити напис або малюнок старого трафарету, досить точно з'єднати пластиковий трафарет з рештою елементами старого трафарету затертого рекламного зображення.

Найпростіший вид пластикового трафарету - це назва фірми з номером її контактного телефону, із зазначенням адреси або стрілкою, що вказує, як до неї можна дістатися. Однак зізнаємося, чесно, що ефективність подібної реклами часто буває вкрай низькою. Мало хто знає, що собою являє фірма «Незабудка», а якщо хто і згадає, що це салон-перукарня, то навряд чи відразу ж туди помчить, оскільки він зараз поспішає на роботу, в магазин в гості і т.д.

Тому виготовлення трафаретів на замовлення повинно завжди супроводжуватися розробкою не тільки і не стільки самого макета, скільки концептуального малюнка або запам'ятовується слогана, який потенційний клієнт вашої фірми зміг би легко згадати, коли йому потрібні були ваші послуги.