Майстерня по виготовленню логотипів, вивісок, інформаційних щитів
0 0

Різні способи нематеріального стимулювання співробітників для підвищення ефективності їх роботи

   Існують два принципових підходи до стимулювання співробітників більше і краще працювати: матеріальне і нематеріальне стимулювання.
   Безумовно, матеріальне стимулювання виглядає кращим - бонуси, премії, інші додаткові виплати завжди приємно і почесно отримувати.
    Але в кризових умовах багато компаній змушені істотно скорочувати обсяги матеріального стимулювання, а значить, на перше місце виходять техніки і методики нематеріального стимулювання співробітників.
    До останніх технікам, як правило, відносять:
    • Оптимізацію графіка роботи під потреби конкретного працівника;
    • Впровадження програм особистісного і кар'єрного зростання співробітників;
    • Нематеріальні заохочення співробітників призами, дипломами, вимпелами та т.і.;
    • Проведення корпоративних і спортивних змагань між співробітниками компанії.
    І якщо в перших двох випадках ми вам не зможемо допомогти, то для втілення в життя останніх двох стратегій вам, напевно, стануть в нагоді наші скляні призи.
    Ми їх виготовляємо в найрізноманітніших геометричних формах, більш того, наші технологічні можливості дозволяють виготовляти акрилові призи в абсолютно будь-якій формі. А після їх виготовлення ми завдамо на їх поверхню за допомогою лазерного гравіювання будь-який напис або навіть зображення, наприклад, логотип вашої компанії.
    В результаті ви отримаєте стильний акриловий приз, на якому красивим шрифтом буде вигравірувано ім'я кращого співробітника, логотип вашої компанії і теплі слова вдячності від керівництва.
    Повірте, такий приз зробить перемогу співробітника ще більш значущою, адже цей іменний приз він зможе залишити на своєму робочому столі або віднести додому, щоб домашні також змогли порадіти його успіхам.
    Таке матеріальне втілення успіху буде стимулювати ваших співробітників більш ефективно і креативно працювати, а значить, і ваше підприємство буде більш успішним і конкурентоспроможним. А в умовах кризи це буде означати нові ринки збуту, з яких ви потіснити менш успішних конкурентів.