Бейджи
Приклади наших робіт
45 грн. Без ПДВ: 45
45 грн. Без ПДВ: 45
45 грн. Без ПДВ: 45
Виготовлення бейджів за вашим індивідуальним замовленням!
З 2008 року наша компанія займається виготовленням бейджів і табличок. За час своєї діяльності ми розширили асортимент матеріалів і технологій нанесення малюнків і написів. Тепер ми пропонуємо своїм клієнтам високоякісне виготовлення бейджів різними технологіями!
Метод кріплення до одягу: шпилька, магніт, зажим + шпилька
магніт для бейджа в пластиковому корпусі | ||
магніт для бейджа металевий | ||
шпилька для бейджа чорна | шпилька для бейджа біла | зажим + шпилька для бейджа |
Упаковка бейджів і передача замовнику
Готове замовлення | Упаковка в європакет по 1-2 шт. | Передача клієнту в фірмовому пакеті |
Опис матеріалів бейджів
Для своїх клієнтів ми постійно розширюємо асортимент матеріалів, а також пропонуємо різні способи нанесення малюнків і написів.
Для виготовлення металевих бейджів використовується пластина з алюмінію завтовшки 0,5 мм. Потім, щоб надати виробу міцність, ми використовуємо пластик (товщиною 2 мм) в якості підкладки. Колір металевої пластини може бути: золотистий світлий або темний (з глянцевим або матовим покриттям), сріблястий (глянсовий, матовий, ультраматовий) і білий. Нанесення малюнка і написів на алюміній виконується методом сублімації.
Для виготовлення пластикового бейджа з нанесенням написів методом гравіювання використовується спеціальний гравірувальний пластик товщиною 1,5 мм. Такий вид пластика в основному виготовляється золотого і срібного кольору.
Бейджі з кольорового акрилу, після нанесення напису методом гравіювання, фарбуються або проклеюються кольоровою плівкою. Такий бейдж матиме товщину 3 мм.
Кріплення бейджа: шпилька, шпилька з затискачем, магніт, шнурок.Якісні Готові бейжда - економія часу и фінансів.Якісні готові бейжда - економія часу і фінансів.
Якісні готові бейджі - економія часу і фінансів
Бейджі пластикові зустрічаються нам у всіх сферах бізнесу. У великих корпораціях співробітники носять їх повсякденно, в менших - на бізнес-семінарах і презентаціях. Так чи інакше, купити бейжді повинна кожна фірма. Вони потрібні продавцям магазинів, офіціантам і співробітникам банків.
Одне з головних правил будь-якої сфери бізнесу, і, зокрема, сфери обслуговування - надати клієнту інформацію про компанію та її співробітника. Заходячи в магазин, на пошту або в відділення банку, людина повинна знати до кого він звертається. Для цього на бейджі поміщають логотип компанії, посаду та ініціали співробітника. Примушувати клієнта самостійно дізнаватися цю інформацію - непрофесійно. Людям буде набагато приємніше, коли вони зможуть звернутися до офіціанта або секретаря по імені, замість ніж вигадувати спосіб культурно привернути до себе увагу. І співробітникам вашої фірми буде приємніше почути своє ім'я, а не розгублене "молода людина / дівчина, підкажіть ...". Крім того, звернення на ім'я - це один з найважливіших психологічних методів викликати у клієнта довіру. Цей метод частіше застосовується на адресу клієнта, але не варто забувати про те, що відвідувач також повинен знати ім'я співробітника, який його консультує.